Rebalans I plana nabave 2015

Temeljem čl. 20. st.4. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine: 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14-Odluka Ustavnog suda RH), sukladno Odluci Skupštine Društva od 07.09.2015. godine, LEĆ d.o.o. objavljuje REBALANS I PLANA NABAVE za 2015. godinu.  Dopune u odnosu na osnovni plan nabave odnose se na pozicije 0080 - rabljeno teretno vozilo za sakupljanje i odvoz komunalnog otpada, otvoreni postpak javne nabave putem financijskog leasinga  i 0097 - rabljeno komunalno vozilo, autosmećar, bagatelna nabava,  te su uključene i sve pozicije procijenjene vrijednosti od 20.000,00 kn do vrijednosti bagatelne nabave za nabavu roba, radova i usluga.

Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj: 125/11. i 64/15.) i  Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora, urbroj: 12/03/15-I/2/2 od 07. rujna 2015. godine LEĆ d.o.o. raspisuje javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora na tržnici u Vodicama, označenog brojem 3., ukupne površine 17,7 m2.

Nabava RFID transpondera

Temeljem točke II b.-članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, a za nabavu robe procijenjene vrijednosti 23.500,00 kn, LEĆ d.o.o. objavljuje Poziv za dostavu ponuda za nabavu 2500 komada RFID transpondera za PEHD kante i kontejnere

LEĆ d.o.o. kao naručitelj započeo je ovaj postupak  s namjerom da na vrijeme provede postupak bagatelne nabave, uz osiguranje nabave vlastitim sredstvima.

Predmet nabave mora biti nov, nekorišten i u ispravnu stanju.

Odabrani ponuditelj isporučuje predmet nabave na paritetu fco, LEĆ d.o.o. Vodice – Put Gaćeleza 3/b..

Rok isporuke ne smije biti duži od 30 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja.

Krajnji rok za dostavu ponuda je 8 dana od dana objave, zaključno do 04. rujna 2015. godine .Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s naznakom "Natječaj za nabavu RFID transpondera za PEHD kante i kontejnere " - ne otvarati, poštom ili osobno na adresu: LEĆ d.o.o., Obala Juričev Ive Cote 9, 22211 Vodice. Na omotnici obvezno navesti naziv ponuditelja, adresu sjedišta i kontakt telefon.

Kriterij odabira je najniža cijena.

Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke tehničkih karakteristika, na način kako je to u istima objašnjeno, potpisati i ovjeriti pečatom.

Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke troškovnika, troškovnik mora biti potpisan i ovjeren pečatom.

Cijenu  ponude ponuditelji upisuju bez PDV-a, PDV  i cijena ponude s PDV-om se zasebno iskazuje.

Nabava stroja za usitnjavanje granja

Temeljem točke II c.-članka 6. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, a za nabavu robe procijenjene vrijednosti 190.960,00 kn, LEĆ d.o.o. objavljuje Poziv za dostavu ponuda za nabavu stroja za usitnjavanje granja, CPV oznake 42642100-9

LEĆ d.o.o. kao naručitelj započeo je ovaj postupak  s namjerom da na vrijeme provede postupak bagatelne nabave, dio financijskih sredstava je osiguran temeljem Odluke iz sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, a dio iz vlastitih sredstava s pozicije 0269 Plana nabave za 2015. godinu. 

Nadmetanje uključuje sklapanje ugovora o nabavi robe (kupnji) s najpovoljnijim ponuditeljem. Prilikom sklapanja ugovora odabrani ponuditelj obvezan je dostaviti jamstvo za uredno izvršenje ugovora u visini 10 % ugovorene vrijednosti predmeta nabave s pripadajućim PDv-om. Jamstvo se podnosi u vidu bjanko zadužnice.

Predmet nabave mora biti nov, nekorišten i u ispravnu stanju.

Odabrani ponuditelj isporučuje predmet nabave na paritetu fco, LEĆ d.o.o. Vodice - "Bauljače", isporučeno, ugrađeno, montirano i pušteno u pogon.

Rok isporuke ne smije biti duži od 30 dana od dana sklapanja ugovora.

Krajnji rok za dostavu ponuda je 8 dana od dana objave, zaključno do 19. veljače 2015. godine . Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s naznakom "Natječaj za nabavu stroja za usitnjavanje granja" - ne otvarati, poštom ili osobno na adresu: LEĆ d.o.o., Obala Juričev Ive Cote 9, 22211 Vodice. Na omotnici obvezno navesti naziv ponuditelja, adresu sjedišta i kontakt telefon.

Kriterij odabira je najniža cijena.

Ponuditelji su obvezni priložiti izjavu proizvođača ili izjavu zastupnika proizvođača u RH o ovlaštenom servisu u RH koji će vršiti servisiranje predmeta nabave u jamstvenom roku i izvan njega.

Ponuditelji su obvezni priložiti EU certifikat o suglasnosti (COC) proizvođača predmeta nabave s podacima traženog stroja kojim se dokazuje EU homologacija (Pravilnik o utvrđivanju sukladnosti motornih vozila i njihovih prikolica).

Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke tehničkih karakteristika, na način kako je to u istima objašnjeno (str. 2.  Tehničke specifikacije), potpisati i ovjeriti pečatom.

Ponuditelji su obvezni ispuniti sve stavke troškovnika, troškovnik mora biti potpisan i ovjeren pečatom.

Cijenu  ponude ponuditelji upisuju bez PDV-a, PDV  i cijena ponude s PDV-om se zasebno iskazuje.

Plan nabave 2015

Temeljem čl.20. st.4. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine: 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14-Odluka Ustavnog suda RH), sukladno Odluci Skupštine Društva od 23.12.2014. godine, LEĆ d.o.o. objavljuje PLAN NABAVE za 2015. godinu.

146 - 150 / 182 < Prethodna | Slijedeća >